ТВ каналиУебсайтове

HomeNetwork Company придоби лайфстайл медията InLife

  • HomeNetwork Company придоби лайфстайл медията InLife

HomeNetwork Company придоби лайфстайл медията InLife

11.02.2021г., София

Вчера, 10.02.2021 бе финализирана сделката по придобиване на InLife от HomeNetwork Company.

In LIFE дебютира като онлайн телевизия от средата на м.февруари 2015 г. За изключително кратък период от време телевизията успя да се наложи като уникален медиен продукт с богато портфолио от различни авторски предавания и рубрики. InLife отразява световното събитие №1 за 2015 година LIFE BALL Виена, както и представянето на Ауди от Жан Пол Готие; пресконференция на Чарлийз Терон, Шон Пен, Мери Джей и Вера Брежнев; седмицата на модата в Париж с уникални филми от ревютата на Ели Сааб и Зухаир Мурад и стотици други локални и световни събития. InLife разполага с над 2000 часа авторска продукция и добре изградена програмна концепция, таргетираща високообразованата платежоспособна градска аудитория.

С придобиването на InLife HomeNetwork Company разширява своето медийно портфолио и дава ясна заявка за дългосрочната стратегия на компанията да инвестира в нишови медийни проекти. InLife ще продължи да развива теми от сферата на изкуството, модата, здравето, туризма и развлечението, както и ще продължава партньорствата си с големи събития като The Venice Biennale, The Life Ball in Vienna и европейските седмици на модата.

HomeNetwork Company придобива всички активи на InLife, като медията ще бъде интегрирана в настоящето портфолио на компания още от пролетта на тази година.

“Изключително горди сме, че успяхме да добавим към портфолиото ни един толкова успешен, уникален, качествен и добре реализиран медиен проект като InLife. Сигурни сме, че синергията между съществуващите ни медии и InLife ще бъде в полза за зрителите, които ще продължат да получават качествено съдържание. Въпреки че програмно InLife ще стане част от програмата на HomeOne TV, ние ще запазим бранда и ще продължим да го развиваме самостоятелно, като надградим неговото уеб и телевизионно присъствие и разбира се продължавайки един от най-емблематичните предавания на InLife с нови сезони още от тази пролет. InLife допълва отлично нашата стратегия да инвестираме в локално съдържание.”, коментира Владимир Иванов, изпълнителен директор на HomeNetwork Company.